Condensing
Boiler
بویلر چگالشی

بویلر آبگرم چگالشی استنلس استیل
از ظرفیت 100 تا 10000 کیلووات
در مدل های اپتیما، آتریسا و رایکا
تا فشار کاری 30 بار
شبیه سازی طراحی با نرم افزار های تحلیل CFD
سیستم کنترلی و ایمنی هوشمند با عملکرد مادولار ظرفیت

متریال و تجهیزات مصرفی

در ساخت بویلر ها از متریال مرغوب استاندارد اروپایی استفاده می گردد تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد

طراحی و مهندسی

طراحی به روز محصولات با دانش فنی مدرن و تحلیل سیالاتی و جامداتی محصولات انجام می پذیرد

ساخت، تولید و فناوری

تولید تجهیزات با به روز ترین تجهیزات تولیدی نظیر دستگاه CNC خم لوله، ساخت وشیار دادن لوله های بویلر، جوشکاری رباتیک و ... انجام می پذیرد

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش 24 ساعته در تمامی شهر های ایران به جهت راه اندازی و جلب رضایت مشتریان آماده خدمت رسانی می باشد

نمای برش خورده
نمای تکمیل

ساختار بویلر های چگالشی پاکمن

بویلر های چگالشی پاکمن در سه نوع رایکا، آتریسا و اُپتیما قابلیت کارکرد تا دمای 85 درجه سانتیگراد و دو نوع سوخت گاز و دوگانه (گاز-گازوییل) بنا به درخواست مشتری را دارد. این بویلرها مبتنی بر سیستم احتراق نوین، تولید آبگرم با راندمان 98درصد می کند. در بویلر چگالشی هدف گرمایش آب بوسیله انرژی نهان در بخار آب حاصل از محصولات احتراق می باشد که با تغییر فاز انرژی این تغییر به آب ورودی داده شود و انرژی به بویلر باز می گردد. 

در ساخت این بویلر ها، همه آزمایشات مطابق با روند مقرر شده توسط انیستیوی (ANSI (American  National  Standard  Institute انجام گرفته است. به علاوه، همۀ بخشهای مربوط به Pressure Part (بخش تحت فشار) مطابق با آیین نامه های جامعۀ American  Society  of  Mechanical  Engineers ASME) می باشند. همچنین همه مواد بکار رفته در مبدل حرارتی مطابق با ضروریات American  Society  of  Testing  Material) ASTM) انتخاب شده است. 

بویلر های چگالشی کاربرهای وسیع و دامنه گستره ی فراوانی دارند. این کاربردها عبارتنداز هتل ها، برج های اداری، مجتمع های مسکونی، بیمارستان ها، دانشگاه ها، مدارس، انبارها، استخرهای عمومی شنا و غیره.

 

راه حلتو بساز
مشاوره مهندسی طراحی، تامین و ساخت تجهیزات موتورخانه خودرا به ما بسپارید.

در حین ساخت بویلر های چگالشی از دستگاه های جوشکاری اتوماتیک و دستی استفاده می شود و دستگاه با دستگاه های CNC ساخته می شوند که کمترین خطا و بیشترین دقت تولید را داشته باشند.

دستگاه جوش تیوب و ساخت بویلر

برخی از ویژگی های ساختی و طراحی بویلر های چگالشی پاکمن

98%راندمان HHV

بویلر چگالشی بر اساس دمای آب برگشت به بویلر و میزان بار مشعل راندمانش تغییر می کند به نحوی که در دمای آب ورودی 30 درجه و کمتر و کارکرد کمتر از 30 درصد ظرفیت بویلر بالاترین راندمان را که 98 درصد می باشد دارد. این راندمان بر اساس HHV می باشد.

چارت راندمان بویلر در دو حالت چگالشی و غیر چگالشی

بویلر های چگالشی به دلیل تغییر فاز گاز های حاصل از احتراق خود به صورت مایع در درون بویلر ظاهر می شوند که این امر موجب پدید آمدن اسیدهایی نظیر اسید سولفوریک  می شود که می تواند به بدنه بویلر ها آسیب بزند. به همین رو شرکت پاکمن از رده لوله های مقاوم استنلس استیل 316L استفاده می کند که این لوله ها به این اسید ها مقاوم هستند.

متریال مصرفی

سوالات متداول پر تکرار

برخی از سوالات پر تکرار برای راحتی شما در انتخاب و دریافت اطلاعات بیشتر تنظیم شده است. در صورت داشتن سوالات بیشتر با بخش فنی شرکت تماس حاصل فرمایید

?

بله، به دلیل اینکه این بویلر ها حجم آبگیری کمتری نسبت به بویلر های فایرتیوب سه پاس دارند برای جلوگیری از کاهش آب و هواگیری لوله های بویلر نیاز به ایجاد جریان ثانویه در این بویلر ها به وسیله لولاس هدر هستیم

هم بله هم خیر.
بویلر های چگالشی با راندمان های LHV و HHV بیان می شوند و عدد راندمان 108 درصد راندمان بر اساس ارزش حرارتی پایین یا LHV که چون شاخص انرژی نهان آب از ورودی این انرژی کسر شده به همین دلیل عدد حاصله از 100 درصد بالاتر است. گفتنی است این عدد شاخص بیانگر مصرف انرژی نخواهد بود.

خیر، بویلر های چگالشی در بهترین حالت ینی زمانی که دمای آب ورود به بویلر حدود 30 و میزان ظرفیت مشعل در کمترین حالت خود هست بالاترین راندمان را دارد و در زمانی که دمای آب ورودی به بویلر بالاتر باشد این راندمان برقرار نیست. اما کمترین راندمان بویلر های چگالشی در بدترین حالت 90 در صد می باشد

دودکش بویلر های چگالشی می تواند در محیط رها گردد و ارتفاع کمی داشته باشد اما با توجه به ظرفیت می تواند بالاتر رود اما قطر آن وابسته به نرخ اصطکاک جنس دودکش حجم محصولات احتراق، فشار بارومتریک شهر محل نصب، فشار لحظه خروج محصولات احتراق از نازل و سرعت سیال مرتبط است که برای آن باید با بخش فنی شرکت پاکمن تماس حاصل نمایید.

نیاز به
مشاوره دارید؟

آیا می دانید شما مشاوره و خدمات رایگان مهندسی روی محصولات پاکمن دارید؟