Three Pass
Steam Boiler
بویلر بخار سه پاس

بویلر سه پاس وت بک فایر تیوب
از ظرفیت 500 تا 35000 کیلوگرم در ساعت
تا فشار کاری 30 بار
طراحی با کوره کاروگیت و لوله اسپیرال
سیستم کنترلی و ایمنی هوشمند با عملکرد مادولار ظرفیت

متریال و تجهیزات مصرفی

در ساخت بویلر ها از متریال مرغوب استاندارد اروپایی استفاده می گردد تا عمر مفید دستگاه افزایش یابد

طراحی و مهندسی

طراحی به روز محصولات با دانش فنی مدرن و تحلیل سیالاتی و جامداتی محصولات انجام می پذیرد

ساخت و تولید

تولید تجهیزات با به روز ترین تجهیزات تولیدی نظیر رول چهارغلطتک، دستگاه های جوشکاری اتوماتیک زیرپودری و توپودری، اکسپندرلوله های فایرتیوب و ... انجام می پذیرد

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش 24 ساعته در تمامی شهر های ایران به جهت راه اندازی و جلب رضایت مشتریان آماده خدمت رسانی می باشد

نمای برش خورده
نمای تکمیل

ساختار بویلر های بخار فایرتیوب سه پاس پاکمن

طراحی دیگ های بخار فایرتیوب، شرکت پاکمن بر اساس استاندارد اروپایی BS/EN 12953 از نوع «پوسته ای فولادی با ساختمان جوش شده» و طرح «سه پاس پشت تر با محفظه برگشت داخلی» (Three Pass, Wet Back, with Internal Reversal Chamber) می باشد.
مطابق این طرح، گازهای داغ ایجاد شده توسط مشعل، پس از عبور از کوره و محفظه برگشت (پاس اول) وارد دسته لوله اول (پاس دوم) شده و پس از عبور از آنها و رسیدن به محفظه دود جلویی، وارد دسته لوله دوم (پاس سوم) شده و پس از طی مسیر و رسیدن به محفظه دود عقب از دودکش خارج می شوند.
لذا تبادل حرارتی بین گازهای داغ و آب داخل دستگاه، در سه مسیر موازی صورت می گیرد که به این ترتیب به این طرح، «سه پاس» (Three Pass)اطلاق می گردد. علاوه بر این از آنجائیکه یک طرف کلیه قطعات اصلی تحت فشار دستگاه با آب داخل آن در تماس دائمی است، لذا عبارت «پشت تر» (Wet Back) نیز به نام این طرح افزوده شده است تا با انواع دیگر آن متمایز گردد.
ورق های مورد استفاده در ساخت کلیه قطعات تحت فشار دیگ های بخار شرکت پاکمن، همگی از نوع ورق های فولاد کربنی مقاوم به حرارت با مشخصات مطابق با استاندارد مرجع مذکور هستند که ورق 17Mn4 مطابق با استاندارد DIN 17155 می شود. 
لوله های فولادی (تیوب های انتقال حرارت) مورد استفاده در ساخت دیگ های بخار شرکت پاکمن از نوع لوله های بی درز مقاوم به حرارت با مشخصات مطابق با استاندارد مذکور هستند که عمدتاً شامل لوله های St35.8 مطابق با استاندارد DIN 17175 می شود و واردات آنها از کشورهای اروپایی به صورت انحصاری توسط شرکت پاکمن صورت می گیرد.

راه حلتو بساز
طراحی، تامین و ساخت تجهیزات و اجرای موتورخانه بخار خودرا به ما بسپارید.

به جهت اتصال لوله ها به شبکه از دستگاه اوربیال Orbital Welder استفاده می گردد که این دستگاه می تواند با دقت بسیاز زیادی و بدون ایجاد کثیفی های ناشی از جوشکاری، این اتصال را به صورت صحیح برقرار نماید.

دستگاه جوش تیوب

برخی از ویژگی های ساختی و طراحی بویلر های بخار پاکمن

85%انتقال حرارت بیشتر

لوله اسپیرال باعث بهبود گردش دود در پاس سوم لوله های بویلر شده و موجب میگردد جریان اغتشاشی در بویلر حفظ گردد و در یک سطح تبادل حرارتی برابر 85 درصد انتقال حرارت را افزایش می دهد

لوله پیچشی اسپیرال

در جوشکاری اتصالات قطعات مختلف دیگ های بخار شرکت پاکمن از پنج روش یا فرآیند جوشکاری شامل: جوشکاری به روش زیرپودری (SAW)، جوشکاری به روش توپودری (FCAW)، جوشکاری به روش الکترود دستی (SMAW)، جوشکاری به روش مفتول تحت پوشش گاز محافظ فعال (MAG)، جوشکاری به روش مفتول تحت پوشش گاز محافظ غیرفعال (MIG or TIG)

جوشکاری مقاطع مختلف

سوالات متداول پر تکرار

برخی از سوالات پر تکرار برای راحتی شما در انتخاب و دریافت اطلاعات بیشتر تنظیم شده است. در صورت داشتن سوالات بیشتر با بخش فنی شرکت تماس حاصل فرمایید

?

بله، به دلیل نیاز بویلر به عملیات پیش گرم سازی آب و جلوگیری از خوردگی اکسیژنی نیاز به دی اریتور می باشد و همچنین برای تخلیه آب بویلر و تجهیزات دیگر نیاز به بلودان می باشد.

دقت داشته باشید برایتعیین ظرفیت مشعل شما نیاز به ظرفیت خروجی بویلر، راندمان احتراق پکیج و ضریب تصحیح ارتفاع از سطح دریای محل نصب دارید. در نظر داشته باشید راندمان مشعل و یا راندمان بویلر به تنهایی معنایی ندارد و سازنده مطابق تست عملکرد باید راندمان پکیج را بر اساس سیستم احتراق خاص اعلام نماید.

به جهت فشار خط گاز باید به ظرفیت و عدد اعلامی از جانب فروشنده مشعل دقت نمود. در برخی از ظرفیت ها از فشار ضعیف گاز (کمتر از 5 پوند بر اینچ مربع) و برای برخی بالا تر از این عدد نیاز به تامین فشار می باشد.

حداق ارتفاع پیشنهادی برای دودکش بویلر بخار 6 متر می باشد که با توجه به ظرفیت می تواند بالاتر رود اما قطر آن وابسته به نرخ اصطکاک جنس دودکش حجم محصولات احتراق، فشار بارومتریک شهر محل نصب، فشار لحظه خروج محصولات احتراق از نازل و سرعت سیال مرتبط است که برای آن باید با بخش فنی شرکت پاکمن تماس حاصل نمایید.

جهت دریافت کاتالوگ بویلر بخار سه پاس شرکت پاکمن کلیک کنید

نیاز به
مشاوره دارید؟

آیا می دانید شما مشاوره و خدمات رایگان مهندسی روی محصولات پاکمن دارید؟