درباره پروژه

بیمارستان پیوند اعضا ابوعلی سینا در شهر جدید صدرا ، در زمینی به وسعت ۱۰۰ هکتار واقع شده‌است. این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی شیراز وابسته است و با ظرفیت ۱۹۷ تخت فعال و ۶۰۰ تخت مصوب در سال ۱۳۹۶ شمسی تأسیس گردید. در این بیمارستان تاکنون بیش از ده هزار پیوند عضو شامل انجام گرفته‌است. پوشش درمانی و علمی-تحقیقاتی منطقه خاورمیانه مورد هدف این مرکز است.

پروژهبیمارستان پیوند اعضا بوعلی سیناشهر پروژهشیرازدستگاه خریداری شده

مشاهده جزییات


مشاهده جزییات



1 دیدگاه

  • مردم مشکل پیدا کردن دکتر و بیمارستان خوب ندارن.بیمارو همراهاحتیاج به سادگی و احترام و مشکل هزینه دارن .بیمارستان پیوند صدرا در مقابل وقت و هزینه ایی که از بیمار و همراه گرفته میشه خدمات بسیار بسیار ضعیفی ارائه میده.اکثر پرسنل اصول اولیه برخورد با مردم رو بلد نیستن یا اگر هم بهشون یاد دادن اصلا اجرا نمیکنن.از لحاظ رسیدگی به مشکلات بیمار و همراه این بیمارستان ضعیفترین خدمات راارائه میده.متاسفم واسه کسانی که پولشون رو واسه کمک به این مجموعه دادند و خبر ندارن که یه عده با پول خیرین دارن چه بلایی سر مردم میارن.خیری که پولشو اینجا هزینه کرده‌ هم فردای قیامت باید جوابگو باشه.این سوال برام پیش اومده که روسا و امنای بیمارستان پیوند واقعا خبر ندارن که پرسنل و کارکنان این مجموعه دارن چطوری ارباب رجوع رو نقره داغ میکنن؟من تا امروز مفهوم خیریه رو طور دیگه میدیدم ولی از امروز یاد گرفتم مفهومی که من بلد بودم کاملا اشتباه بوده.اینجا من از کارکنان و پرسنل یاد گرفتم که به درد ورنج دیگران باید کاملا بی تفاوت بود و اگر هم میخاستم به مستحقی کمک کنم ازامروز دیگه تو تصمیم خودم تجدید نظر میکنم.من سربسته گفتم ولی هر مرجعیکه خواست رسیدگی کنه بیادتا من تمام حرفام رو با سند بهش ثابت کنم.
    اینجا تو بیمارستان پیوند مراجعه کننده اگه آشنا نداشته باشه رعیت حساب میشه و پرسنل از نگهبان تاخدماتیا و کادر درمان و روسا و…..همگی ارباب هستن!
    متاسفم !

دیدگاهتان را بنویسید